maanantai 12. heinäkuuta 2010

Yhden osakkaan mietteitä..

Jotkut varmaankin miettivät, että miksi lähdin mukaan kimppaan. Itse näin kimpassa useita hyötyjä, vastuu hevosesta ja sen kisauttamisesta on jaettu useammalle henkilölle, näin kukaan ei joutuisi "rasittumaan" liikaa. Ja tietenkin Star Monkey on suvullisesti todella kiinnostava hevonen. Isä Conartist Yep on mielestäni Yepin yksi hienoimpia hevosia. Emä Fire's Reticent on taas itsekin suvultaan todella mielenkiintoinen tamma ja tietenkin ravisiittolan omistajana minua kiinnosti saada Star Monkey siitoskäyttöön oriin myöhemmällä iällä. Tehtävien jaossa minun vastuulleni jäi hevosen sukuselvityksen tekeminen sekä osittain oriin kisauttaminen. Sukuselvityksen teko onkin ollut minulle varsin mielekästä puuhaa!

Olen jo useampana kertana viikossa käynyt tutustumassa Star Monkeyhyn. Ori on varsin asiallinen, mutta energinen kaveri! Ulkonäköäkään orilta ei puutu, hevonen on kookas ja todella komea. Olen myös jutustellut muiden kimppalaisten kanssa ja mukavempia kavereita saakin etsiä. Onnekseni heillä on ollut paljon ideoita ja intoa oriin kanssa, mm. blogin tekeminen on täysin Oresaman idean ansiota! Toivon, että koemme Star Monkeyn kanssa hienoja hetkiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti