keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Kimppavarsa Star Monkey

Hevostalli.netin virtuaalitallit-osiossa bongasin eräänä kesäpäivänä postauksen, jossa Lokki Apinaaarasta tahtoi myydä kasvattinsa osaomistajille. Ite ilmoittauduin mukaan ravikimppaan kahdesta syystä: en ole ikinä kokeillut mitään vastaavaa virtuaalimaailmassa, ja tämä kyseinen Star Monkey on tosiaakin täydellisyyttä hipova virtuaalihevonen. Pian minun jälkeeni myös Pokeri tuli mukaan, ja ainakin näin alkuun lähdemme liikkeelle nelisin - minä, Lokki, Pokeri ja tietenkin Star Monkey.

Kiivas paperisota on meneillään e-mailin kautta. Kuka tekee mitäkin, koska, miten ja niin edelleen. Minä tahdon välttämättä pitää blogia, ja idea sai hyväksyntää, joten tässä ollaan. Ilmoittauduin myös luonteenkirjoittajaksi, ja aloitan kilpailun, jota jokainen hoitaa kaksi hevosen kautta kerrallaan. Sukuselvityksen tekeminen taisi langeta Pokerin vastuulle, ja sivujen päivityksestä vastaa näillä näkymin kokonaan Lokki.

Onneksi kimppaan on siunaantunut kaksi niin joustavaa ja mukavaa ihmistä, sanon minä. Olen käynyt katsomassa Star Monkeytä pari kertaa joka viikko Apinavaarassa, ja aina on ollut jompi kumpi tai molemmat muutkin omistajat paikalla. Olen juuri sellaista kadehtivaa tyyppiä, mutta en usko, että sotaa tulee tästä hevosesta koskaan. Tällä hetkellä tiedän Star Monkeyn kotitallilla vain yhden mukavamman puuhan, kuin itse orin puunaaminen ja helliminen, ja se on muiden osaomistajien kanssa kahvittelu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti